Wellness
Mršavite uz kavu | Mršavite uz kavu |
|
|
|
| LJEPOTA.hr | |
Volite kavu, a želite smršaviti? Super, onda možete početi uživati u mršavljenju ispijanjem kave, zelene kave...
Jedan od novih trendova u prirodnom načinu mršavljenja jest konzumacija zelena kava. Zrnca ove kave smanjuju apsorpcije šećera i hrane, što rezultira smanjenom količinom kalorija koje se unose u tijelo. Časopis "Journal of international Medical Research" objavio je nedavno rezultate istraživanja koja su dokazala učinkovitost zelene kave u prirodnom načinu mršavljenja.
Nije potrebno da mijenjate svoje navike ispijanja kave osim što mijenjate zrnca i konzumirate zelenu kavu. Da, ali koliko je to učinkovito i koliko dugo treba konzumirati, pitate ? Ukratko, rezultati istraživanja konzumiranja 1 šalice zelene kave na dan u periodu od 8 tjedana: - 10% manje težine - 8% povećanje mišićne mase - 8% smanjenje indeksa mase tijela Prema ovome postoji mogućnost da za 4 tjedna izgubite do 5 kg, a do 8 tjedana možete izgubiti i do 10 kilograma! Osim toga, zelena kava sadrži antioksidante koji sprječavaju slobodne radikale koji su uzroci oštećenja stanica i nastanak bolesti. Zelena kava sadrži i aktivni sastojak CGA (klorogenska kiselina) i polifenol koji sprječavaju apsorpciju glukoze u crijevima na taj način da reguliraju metabolizam što dovodi do smanjene tjelesne težine u 60 dana. !!! NAPOMENA: Prije konzumiranja zelene kave, savjetujte se sa svojim liječnikom jer se ne preporuča djeci ispod 16 godina, trudnicama i dojiljama, srčanim bolesnicima, te osobama koji imaju smetenje sa srcem, visokim tlakom ili dijabetesom. Također se ne preporuča konzumiranje više od 1 vrećice dnevno ! |
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|