|
Zapisujem, dakle mršavim... |
|
|
|
|
LJEPOTA.hr
|
 Novo istraživanje objavljeno u časopisu “American Journal of Preventive Medicine” tvrdi da ćete više smršaviti ukoliko zapisujete svoje prehrambene navike tj sve ono što jedete. Naime, istraživanje je provedeno na uzorku od 1700 ispitanika koji su u šest mjeseci izgubili prosječno do 6 kg.
Pretpostavlja se da razlog tome leži u navikama osoba da povremeno jedu uz TV ili neku sporednu aktivnost čime zapravo nisu svjesni da jedu i koliko pojedu. Ukoliko zapisujete sve što jedete, tada se morate suočiti sa tim popisom zbog čega se javlja Vaša svijest koja odbija povremene "male" obroke. U konačnici to rezultira većim efektom mršavljenja. Da li je stvarno učinkovito ? Probajte i javite Vi nama  !
|