| Britki um |
|
|
|
| LJEPOTA.hr | |
Kako što duže zadržati britki um i spriječiti demenciju kod starijih muškaraca? Istraživanje daje naznaku odgovora...
Časopis „Archives of Internal Medicine“ objavio je novu studiju koja dokazuje da beta karoten može spriječiti demenciju kod starijih muškaraca ako se uzima kroz dulji period. Istraživanje je uključivalo 4000 muškaraca je praćeno kroz 18 godina. Polovica njih je dobivala svaki drugi dan suplemente beta karotena od 50 g (4 mrkve), dok je ostala polovica muškaraca dobivala placebo.
Kod ispitanika koji su suplemente uzimali duže od 15 godina primijećene su razlika u rezultatima testova pa se moglo zaključiti kako dugoročno uzimanje beta karotena smanjuje učestalost demencije u starijih muškaraca. izvor: http://www.vitamini.hr/3990.aspx |
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|